Usuari: arxiver i/o administrador d’ens
La plataforma iARXIU contempla tres maneres per afegir o donar d’alta una sèrie documental. En tots els casos és imprescindible informar del codi de classificació i títol per donar d’alta una sèrie.
No es poden donar d’alta sèries documentals amb un codi de classificació i títol que ja existeixin.
De forma individual mitjançant la web
En aquest cas, l’usuari ha d’emplenar un formulari d’alta:
De forma massiva mitjançant la càrrega d’un fitxer csv
El fitxer CSV ha d’incloure els següents camps i amb l’ordre que es detalla:
- Codi de classificació
- Títol original
- Descripció
- Nivell de descripció
- Nom productor
- Codi intern
- Data inici (dd/mm/aaaa)
- Data final (dd/mm/aaaa)
Per indicacions pròpies del format csv els camps s’han de separar amb comes (,). Si en el contingut d’algun d’aquests camps hi ha una coma cal incloure comilles dobles a l’inici i final del text.
Podeu descarregar-vos el següent exemple: series_documentals
De forma automàtica durant una transferència